خانه / دانش مالی / تصاویر تبلیغات خلاقانه-تصویر۶- تبلیغ خلاقانه دعوت هواپیمایی

تصاویر تبلیغات خلاقانه-تصویر۶- تبلیغ خلاقانه دعوت هواپیمایی

تصاویر تبلیغات خلاقانه-تصویر۶- تبلیغ خلاقانه دعوت هواپیمایی

photo55 تصاویر تبلیغات خلاقانه تصویر6  تبلیغ خلاقانه دعوت هواپیمایی

تصاویر تبلیغات خلاقانه-تصویر۶- تبلیغ خلاقانه دعوت هواپیمایی

 

مردمی را می‌بینیم که در حال فتق و رتق امور روزمره خودشان هستند، تا اینکه با گروهی را از مردم از مردم مواجه می‌شوند که علامات و نشانه‌هایی را با طرح ابر در دستان خود حمل می‌کنند. این کار باعث می‌شود تا ….
این کار باعث می‌شود تا مردم عادی سر از کار عادی خود بردارند و به دنبال آن با کنجکاوی به آنها و نشانه‌هایی که حمل می‌کنند نگاه کنند. کم‌کم نشانه‌هایی دیگری هم به این جمع اضافه می‌شود و همچنان مردم بیشتری سر از کار خود برمی‌دارند تا دلیل حمل این علائم و نشانه‌ها را متوجه شوند که دراین‌بین یک با یک بال هواپیما مواجه می‌شوند و به این موضوع پی می‌برند که این موضوع دیگر یک نمایش خیابانی عادی نیست، بلکه یک تبلیغات چریکی است که توسط هواپیمایی بین‌المللی سوئیس ترتیب داده‌شده و بینندگان خودش را به عضویت در این هواپیمایی به‌عنوان خدمه کابین و پرواز دعوت می‌کند. پیام این تبلیغ خلاقانه و نمایش خیابانی این است که آنها در وراء ابرها کار و فعالیت می‌کنند و این ایرلاین این موضوع را با استفاده از نشانه‌ها و تابلوهایی به اطلاع بینندگان آن می‌رساند.
استانداردهای سطح بالا
همانند هر کمپین تبلیغاتی دیگری این کمپین هم نقاط منفی و مثبتی دارد. نکات مثبت آن ازاین‌قرار است که تقریباً کاری خلاقانه و منحصربه‌فرد به‌عنوان یک نمایش کوچک برای نشان دادن تمامی ویژگی‌های موردنظر از طریق ترکیب نسبی آن با هنر است. بدین طریق است که به جلب‌توجه مردم و کنجکاوی آنها برای سر درآوردن از آن می‌پردازد، چراکه می‌خواهد مخاطبین خودش برای اطلاع پیدا کردن از این جریان بر آن متمرکز شوند. این دقیقاً نکات کلیدی برای تهیه یک تبلیغ خلاقانه موفق است: جلب‌توجه بیننده برای بیشتر از چند ثانیه تا منجر به ماندگاری جریان داستان و تبلیغ به‌عنوان یک تفکر در ذهن و اندیشه آنها شود و اطمینان از اینکه برای مدت طولانی‌تری همچنان قادر به یادآوردن آن هستند.

نکته مثبت دیگر خود پیام انتقال پیداکرده و چگونگی پرداختن این آژانس تبلیغاتی به موضوعاتی ملموس و قابل‌شناسایی در رابطه با پرواز – ابر و بال هواپیما – است که موجب می‌شود مخاطبین آن در زمان فکر کردن به این موضوع این موارد را در کنار یکدیگر تصور کنند و همچنین پیام انتقال داده‌شده خیلی روشن و قابل‌درک است.

ایده نشان دادن این علائم و نشانه‌ها به داخل دفاتر اداری نیز بسیار قابل‌تحسین است، چراکه بر اساس تحقیقات آماری پیش‌ازاین ثابت‌شده است که افرادی که پیش‌ازاین به مشاغل اداری مشغول هستند بسیار نسبت به پیشنهادهای کاری که به نظر خودشان مناسب‌تر از شغل فعلی آن‌هاست اقبال نشان می‌دهند و همچنین کارمندان اداری همواره به دنبال کسب هیجان بیشتری در کارهای روزمره خودشان هستند – چیزی که یک شغل مرتبط با پرواز کردن در سراسر دنیا به‌طور حتم برای آنها به ارمغان می‌آورد.

اشکال‌ها و نکات منفی
اما زمانی که نوبت به پرداختن به نکات منفی این کمپین می‌رسد، می‌بینم که نکات اندکی برای یادآوری کردن وجود دارد. در پایان این تبلیغ خلاقانه نشان داده می‌شود که این‌یک تبلیغ ترتیب داده‌شده برای معرفی شغلی در ایرلاین است که شاید می‌توانستند آن را در ابتدای کار نشان دهند. اما به این نکته هم می‌توان اشاره کرد که رها کردن مخاطب در حالت تعلیق و دوراهی نیز عاملی حیاتی محسوب می‌شود، چراکه موجب تحریک بیشتر مردم و بینندگان برای توجه و کنجکاوی بیشتر در مورد جریانی می‌شود که در حال اتفاق افتادن است و توجه بیشتری به کمپین می‌کنند، دقیقاً نکته‌ای که در این کمپین به‌خوبی رعایت شده است.

یک موضوع دیگر اینکه این کمپین فقط و فقط در برای اجراشدن در آلمان برنامه‌ریزی‌شده است، اما زمانی که ویدئو آن پخش می‌شود و درحالی‌که در آن نوشته‌ها و علائم فقط به زبان آلمانی نوشته‌شده‌اند، می‌تواند نکته منفی برای کسانی در نظر گرفته شود که خارج از آلمان هستند و آشنایی با زبان آلمانی ندارند.

 

کلمات مرتبط :

ایده جدید , مشاغل خانگی , کسب درآمد , ایده مشاغل خانگی , خلاقیت , کارآفرینی , کار در خانه , کسب درآمد در منزل , کسب و کار , بازاریابی , تبلیغ خلاقانه , دعوت هواپیمایی

لینک کوتاه : http://idehamooz.ir/PdFUJ

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


× 8 = چهل

theme