خانه / مقالات / کسب و کار / مشتری مداری / نکاتی کاربردی در بهتر شدن روابط با مشتریان (۲)

نکاتی کاربردی در بهتر شدن روابط با مشتریان (۲)

نکاتی کاربردی در بهتر شدن روابط با مشتریان (۲)

crm1 نکاتی کاربردی در بهتر شدن روابط با مشتریان (2)

نکاتی کاربردی در بهتر شدن روابط با مشتریان (۲)

 

نکاتی کاربردی در بهتر شدن روابط با مشتریان

– سر وقت در محل کار حاضر شوید و با یک لبخند زیبا، آماده خدمت رسانی باشید.

– به محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید، اعتقاد راسخ داشته باشید.

– مشتریان باید احساس کنند که شما از خدمت دهی به آن‌ها لذت می‌برید.

– پوشش مناسبی در محل کسب و کار برای خود برگزینید.

– به مشتریان نشان دهید که احساسات‌شان را درک می‌کنید.

– برای سوالاتی که پاسخ آن‌ها را نمی‌دانید، پاسخی مناسب بیابید.

– به مشتریان، خدمات ویژه ارائه کنید،‌ حتی زمانی که خریدی صورت نگرفته است.

– در انجمن‌ها و اصناف مربوط به کسب و کارتان عضو شوید.

– با مشتریان تماس بگیرید و برای ایجاد رابطه، منتظر تماس آن‌ها نباشید.

– اگر قرار است نه بگویید، حتما دلیل درست بیاورید و راه حل ارائه بدهید.

– تا آن‌جا که ممکن است راجع به سازمان و محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید، اطلاعات داشته باشید.

– مشکلات شخصی خودتان را قبل از ورود به محل کسب و کار فراموش کنید.

– ذهن خود را به گفتن کلماتی مثل لطفا، متشکرم و …. عادت دهید.

 

کلمات مرتبط :

ایده جدید , مشاغل خانگی , کسب درآمد , ایده مشاغل خانگی , خلاقیت , کارآفرینی , کار در خانه , کسب درآمد در منزل , کسب و کار , بازاریابی , مشتریان

لینک کوتاه : http://idehamooz.ir/EFStq

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


نُه × = 9

theme