خانه / مقالات / کسب و کار / مشتری مداری / یه فکری به حال پشتیبانی تلفنی بکنید

یه فکری به حال پشتیبانی تلفنی بکنید

یه فکری به حال پشتیبانی تلفنی بکنید

695110 یه فکری به حال پشتیبانی تلفنی بکنید

یه فکری به حال پشتیبانی تلفنی بکنید

 

یه فکری به حال پشتیبانی تلفنی بکنید

خیلی از کسب و کار‌ها یه نسخه موبایل هم برای مشتریان‌شون طراحی کردن. بیشتر اونها هم چون از یه خط مشی ثابت استفاده می‌کنن رابط‌کاربری خوبی هم دارن. اما تجربه‌کاربری واقعی زمانی اتفاق می افته که باهاشون تماس میگیرید.

———————————————
رابط‌کاربری هرچی هم که باشه، نظرمشتریان شما وقتی که باهاتون تماس میگیرن تغییر میکنه.
———————————————

یه بار تصمیم گرفتم اینترنت خونه رو از ADSL به بی‌سیم تغییر بدم. جستجو کردم «اینترنت بی‌سیم شیراز» و وب سایت چند تا از شرکت ها رو باز کردم. با یکی از اونها که رابط‌کاربریش از همه بهتر بود تماس گرفتم. گذشته از اینکه کلی پشت خط موندم تا جواب بدن، هر بار که تعرفه یکی از سرویس‌ها رو می‌پرسیدم میگفت: «چند لحظه لطفا» و میرفت که ۵ دقیقه دیگه بگه هزینش چقدره!

خیلی از وب‌سایت‌ها رابط‌کاربری خیلی خوب و شگفت آوری دارن. اما کافیه باهاشون یه تماس بگیرید و ببینید چه جواب‌های عجیب و غریب و ناقصی میگیرید. بهتره همونقدر که روی رابط‌کاربری کار می‌کنید، یه فکریم برای پشتیبانی تلفنی بکنید.

 

کلمات مرتبط :

ایده جدید , مشاغل خانگی , کسب درآمد , ایده مشاغل خانگی , خلاقیت , کارآفرینی , کار در خانه , کسب درآمد در منزل , کسب و کار , بازاریابی , پشتیبانی تلفنی , تلفنی

لینک کوتاه : http://idehamooz.ir/8qWqe

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


4 − = یک

theme