خانه / مقالات / ایده های جدید / ایده اینترنتی / ایده کسب و کار اینترنتی-درس۱۶-ترتیب نتایج جستجوی گوگل

ایده کسب و کار اینترنتی-درس۱۶-ترتیب نتایج جستجوی گوگل

ایده کسب و کار اینترنتی-درس۱۶-ترتیب نتایج جستجوی گوگل

google1 ایده کسب و کار اینترنتی درس16 ترتیب نتایج جستجوی گوگل

ایده کسب و کار اینترنتی-درس۱۶-ترتیب نتایج جستجوی گوگل

 

روش‌هایی که به وسیله‌ی آن‌ها نتایج  صفحات جستجوی گوگل نشان داده می‌شوند، در طول دهه‌های گذشته به طور قابل توجهی تغییر کرده است. در این مقاله نتایج مطالعاتی که در سال۲۰۰۵ و ۲۰۱۴ روی جستجوی گوگل صورت گرفته است مقایسه می‌شود.

براساس مطالعاتی که در سال ۲۰۰۵ در آمریکا انجام شده بود، قانون مثلث طلایی مطرح شد که نشان می‌داد کاربران هنگام جستجو در گوگل به مثلث گوشه‌ی سمت چپ بالا صفحه‌ی جستجو که حاوی نتایج اولیه‌ی گوگل بود توجه بیشتری دارند. تحقیقات انجام شده در سال ۲۰۱۴ نتایج کاملا متفاوت از یک دهه‌ی اخیر را نشان داد. مثلث طلایی کاملا از بین رفته و کاربران تمایل دارند صفحه‌ی جستجو را اغلب به صورت عمودی اسکن کنند.

تجزیه و تحلیل‌ها نشان داد این تغییر در رفتار تا حدی ناشی از افزایش استفاده از دستگاه‌های تلفن همراه است که بیشتر به صورت عمودی قابل استفاده هستند. این تغییرات باعث تغییر صفحه‌ی نتایج موتورهای جستجو شده است. در سال ۲۰۰۵ مرتبط‌ترین نتیجه همیشه در بالای صفحه بود اما امروزه با اضافه کردن عناصر جدید مانند گوگل‌گراف، چرخ‌وفلک و غیره نتایج کمی پراکنده‌تر نشان داده می‌شوند. این مطالعات نشان می‌دهند که هر تغییری هم که صورت گرفته باشد نتایج صفحه‌ی اول گوگل همواره از اهمیت بالایی برخوردارند.

نقش عناصر جدید در صفحه‌ی نتایج موتورهای جستجو
با اضافه کردن عناصر جدید به صفحه‌ی نتایج موتورهای جستجو در حال حاضر کاربران تمایل به اسکن صفحات با سرعت بیشتری دارند. در سال ۲۰۰۵ جستجوگران به طور متوسط به هر یک از لیست جستجو دو ثانیه توجه می‌کردند، اما در سال ۲۰۱۴ این زمان به ۱٫۱۷ ثانیه کاهش پیدا کرده است.
گوگل گراف نوعی واقعیت‌بخشی به نتایج جستجوها است، در واقع گوگل گراف برای سوال‌ها نتایج بسیار متغیری ارائه می‌کند. شرکت‌کنندگان در این مطالعه نتایجی را که به نظرشان بی‌ربط بودند حذف کرده و مستقیما به نتیجه‌ی لیست شده در زیر آن می‌رفتند. با این حال اگر یک نتیجه مناسب بود، مقدار قابل توجهی از وقت خود را صرف آن می‌کردند.
چرخ‌وفلک گوگل- یک نوار از تصاویر همراه با اطلاعاتی مانند رتبه‌بندی- نسبت به گوگل گراف تاثیر کمتری روی نتایج دارد. در اغلب موارد شرکت کنندگان روی چرخ‌وفلک تمرکز نمی‌کردند و به جای آن زمان بیشتری را به قابلیت لیست شده زیر آن صرف می‌کردند.

گوگل ادوردز چیست؟

زمانی که شما یک عبارت کلیدی را جستجو می‌کنید، گوگل نتایج مختلفی را مرتبط با موضوع به شما نشان می‌دهد که این نتایج شامل مقالات و توضیحاتی در مورد کلمه‌ی مورد جستجوی شما است. علاوه بر این نتایج در قسمت گوگل ادوردز تبلیغاتی را مرتبط با کلمه‌ی مورد جستجوی شما را نشان می‌دهد. این تبلیغات از طریق یکی از سرویس‌های گوگل به‌نام گوگل ادوردز ایجاد می‌شوند. سرویس گوگل ادوردز به کاربران این امکان را می‌دهد که کسب‌وکارشان را به صورت تبلیغاتی کوتاه در همان صفحه‌ی اول گوگل نمایش دهند.

کلمات مرتبط :

ایده جدید , مشاغل خانگی , کسب درآمد , ایده مشاغل خانگی , خلاقیت , کارآفرینی , کار در خانه , کسب درآمد در منزل , کسب و کار , بازاریابی , گوگل ادوردز , نتایج جستجوی گوگل , جستجوی گوگل

لینک کوتاه : http://idehamooz.ir/6n8Cn

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


3 × = بیست هفت

theme