خانه / مقالات / ایده های جدید / ایده اینترنتی / ایده کسب و کار اینترنتی-درس۱۷- چرا تبلیغات آنلاین

ایده کسب و کار اینترنتی-درس۱۷- چرا تبلیغات آنلاین

ایده کسب و کار اینترنتی-درس۱۷- چرا تبلیغات آنلاین

online1 ایده کسب و کار اینترنتی درس17  چرا تبلیغات آنلاین

ایده کسب و کار اینترنتی-درس۱۷- چرا تبلیغات آنلاین

 

اولین تبلیغات آنلاین بنری در سال ۱۹۹۴ توسط مجله wired بود که بنر های کمپانی AT&T را در وبسایت خود به نمایش گذاشت‌. از سال ۱۹۹۴ تا به امروز تبلیغات آنلاین پیشرفت چشمگیری داشته و سرمایه گذاری در آن، در سال ۲۰۱۴ به ۹۷هزار میلیون دلار رسیده است. در سالهای اخیر، اکثر برند‌های دنیا بخشی از بودجه تبلیغاتی خودشان را به تبلیغات آنلاین اختصاص داده‌اند.

تأثیر مستقیم تبلیغ آنلاین بر فروش، نسبت به سایر کانال‌های تبلیغاتی
کاربران اینترنت معتقدند که تبلیغات آنلاین نقشی کلیدی را در عملیات خرید محصول ایفا می‌کند. مرکز IFOP فرانسه یک بررسی آماری روی سیستم تبلیغاتی مایکروسافت داشته است و تأثیر مستقیم تبلیغات آنلاین بر فروش را مورد مطالعه قرار داده است. در نتایج این تحقیقات مشخص گردیده که از هر ۴ نفر، ۳نفر معتقدند که تبلیغات آنلاین اطلاعات جزئی بیشتری نسبت به دیگر رسانه‌ها در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

گستردگی مخاطبان
ضریب نفوذ اینترنت در ایران، در سال ۹۳ در حدود % ۴۸٫۱۳ (۳۶ میلیون نفر) بوده است. همچنین تعداد کاربرانی که هر روز از اینترنت استفاده می کنند، بالغ بر ۱۳ میلیون نفر می باشد. با استفاده از تبلیغات آنلاین با کمترین هزینه می توانید به سرعت به بازار هدف خود دست یابید.

”بر اساس آمار جهانی، میزان بازگشت سرمایه تبلیغات آنلاین در کوتاه مدت از سایر رسانه‌ها بیشتر است

با ترکیب تبلیغات آنلاین با سایر رسانه‌ها، نرخ بازگشت سرمایه کمپین تبلیغات خود را افزایش دهید.

اثر بخشی
یکی از مهمترین ویژگی‌های تبلیغات آنلاین قابلیت اندازه‌گیری آن است . شما در هیچ روش تبلیغاتی دیگری نمی‌توانید آمار دقیق افرادی که تبلیغ شما را مشاهده کرده‌اند و از آن مهم‌تر تعداد افرادی که به آن تبلیغ پاسخ داده‌اند را اندازه گیری کنید. از مهمترین چالش های تبلیغات غیرآنلاین در ایران، این است که در سایر روشهای تبلیغاتی توانایی اندازه‌گیری اثربخشی کمپین تبلیغاتی امکان‌پذیر نیست. در تبلیغات آنلاین می‌توانید کمپین تبلیغاتی خود را هدفمند طراحی کنید. می‌توانید تعیین کنید که کمپین شما در چه موضوع‌هایی و یا در چه استانهایی نمایش داده شود. تبلیغات اینترنتی اثربخش، به شما این امکان را می‌دهد که اطلاعات و آمار دقیقی از کمپین تبلیغاتی خود مانند تعداد نمایش، تعداد کلیک، گستردگی مخاطب براساس موقعیت جغرافیایی و یا زمانی را در اختیار داشته باشد. پس از نمایش آگهی‌ها نیز، می‌توانید کاربرانی که بر روی آگهی شما کلیک کرده‌اند را به صفحه فرود (Landing Page) خود هدایت کرده و از کاربران اطلاعات شخصی‌شان را دریافت کنید. با این کار شما پروفایل افرادی که به محصولات شما علاقه‌ مند هستند را به دست خواهید آورد.

کلمات مرتبط :

ایده جدید , مشاغل خانگی , کسب درآمد , ایده مشاغل خانگی , خلاقیت , کارآفرینی , کار در خانه , کسب درآمد در منزل , کسب و کار , بازاریابی , تبلیغات آنلاین

لینک کوتاه : http://idehamooz.ir/SmUfl

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


یک + 1 =

theme