خانه / مقالات / ایده های جدید / مشاغل خانگی / ایده راه اندازی کارخانه چیپس خانگی با ۱۰ میلیون

ایده راه اندازی کارخانه چیپس خانگی با ۱۰ میلیون

ایده راه اندازی کارخانه چیپس خانگی با ۱۰ میلیون

karkhaneh chips ایده راه اندازی کارخانه چیپس خانگی با 10 میلیون

ایده راه اندازی کارخانه چیپس خانگی با ۱۰ میلیون

مقدمه :
اگر شما هم بفکر راه اندازی یه کسب و کار ارزان و با سرمایه کم هستید پیشنهاد می کنم این مقاله رو تا انتها دنبال کنید

توضیحات :

تایوانی ها یک شعار اقتصادی جالب دارند: «هر خانه یک کارخانه و هر کارخانه یک خانه!» این شعار اولین بار با هدف توسعه کسب وکارهای کوچک خانگی طراحی شد. آنها گام اول کسب وکارهای کوچک شان را با فرآوری ساده محصولات برداشتند.
استفاده از این مدل ساده و کاربردی می تواند برای خیلی از ما به عنوان یک کسب وکار خانگی یا حتی شغل دوم درآمدزا باشد. در این گزارش یک مدل ارزان قیمت کسب وکارهای خانگی را برایتان گزینش کرده ایم
تولید چیپس میوه گزینه خوبی برای یک کسب وکارهای ارزان قیمت است. چیپس میوه به عنوان یکی از تنقلات نسبتا جدید، ارزش افزوده قابل توجهی دارد و با توجه به پتانسیل بالای ایران در تولید خشکبار، می تواند چشم انداز صادرات را نیز برای آینده کسب وکار کوچک تان ایجاد کند. تجهیزات این سه مدل شغلی ارزانقیمت را با کمتر از ١٠ میلیون تومان می توانید، تهیه کنید. با در نظر گرفتن هزینه تهیه مواداولیه حداکثر به ١٥ میلیون تومان سرمایه نیاز خواهید داشت. علاوه بر این، فضایی در حدود ٧ تا ١٢متر کارتان را راه می اندازد و اگر بتوانید بازاریابی خوبی برای محصولات تان انجام دهید حداقل سود خالص ماهانه تان حدود ٢,٥ میلیون تومان خواهد بود.

چقدر برای خرید تجهیزات هزینه کنیم؟

برای راه اندازی این کسب وکارها نیاز به خریداری تعدادی ماشین آلات کوچک خانگی دارید که حداکثر ١٢متر فضا اشغال می کنند. در این بخش میزان کارایی هر دستگاه کوچک خانگی و میانگین قیمت آن را برایتان می آوریم:
تجهیزات خشک کردن میوه شامل دو دستگاه خشک کن و خردکن (اسلایسر) میوه است. اسلایسر، میوه را برش می زند و خشک کن آن را خشک می کند. یک دستگاه خشک کن خانگی با ظرفیت ١٥٠ کیلوگرم بر ساعت حدود ٥.٥ میلیون تومان قیمت دارد. قیمت دستگاه اسلایسر با همین ظرفیت نیز تقریبا بین ٢ تا ٣ میلیون تومان است. برای خشک کردن میوه به یک یخچال صندوقی هم نیاز دارید. با این حساب مجموع تجهیزات این کار حداقل ١٠ میلیون تومان است.

مواد اولیه را از دلال ها نخرید

برای این که حداکثر سود لازم را ببرید باید با تولید کننده اصلی در ارتباط باشید. برای خرید باید به کارخانه های مراجعه کنید اما نکته اینجاست که برخی از کارخانجات  حجم زیر ١٠تن را نمی فروشند و این برای شما که در حال راه اندازی یک کسب وکار خانگی هستید زیاد است. با این حال دست نگه دارید و گزینه مراجعه به عمده فروش یا دلال را به عنوان آخرین راهکار در نظر بگیرید. کافی است کمی در اینترنت جست وجو کنید یا با چند کارخانه تماس بگیرید.

ممکن است بعضی از آنها حاضر شوند به شما مقدار کمتری بفروشند.  برای خرید با عمده فروشان مذاکره کنید. حتی اگر کمی بیشتر از دلال ها به آنها پول بدهید باز هزینه تمام شده تولیدتان پایین تر از زمانی است که از دلال ها می خرید.

بسته بندی کنید : در مورد بسته بندی میوه های خشک، حجم بسته بندی کوچکتر اقتصادی تر به نظر می رسد. زیرا قیمت یک کیلوگرم میوه خشک به طور میانگین ٥٠ ٦٠ هزار تومان است. این قیمت می تواند محصولات شما را از سبد بسیاری از مشتریان خارج کند. پس بسته های کوچکتر و ارزان تر می تواند تعداد مشتریان زیادتری برایتان دست و پا کند.

سودتان را حساب کنید

در مورد چیپس میوه، اگر حداقل قیمت یک کیلوگرم سیب را ١٦٠٠ تومان در نظر بگیریم ١٠ کیلوگرم آن معادل ١٦ هزار تومان هزینه دارد. به عبارت دیگر یک کیلوگرم چیپس میوه ١٦ هزار تومان برای شما هزینه بردار است (به جز هزینه انرژی و حمل ونقل) قیمت عرضه یک کیلوگرم چیپس سیب ٥٠ هزار تومان است. با این دسته از محاسبات میزان سود و حساب و کتاب هایتان را انجام دهید.

و مهم تر از همه محصولمان را چگونه بفروشیم؟

قبل از این که به فکر فروش بیفتید به یک نکته مهم توجه کنید: سعی کنید قبل از تولید، سفارش بگیرید. این نکته به ویژه برای تولیدکنندگان مواد فسادپذیرتر مثل سبزی خردشده یا چیپس میوه اهمیت بیشتری دارد و اما فروش… برای فروش چند راه حل دارید. مهم ترین گزینه، مذاکره با سوپرمارکت های محله تان است. گزینه بعدی فروش اینترنتی است.

با ایجاد صفحات شخصی می توانید برای فروش محصولات تان تبلیغ کنید یا می توانید با نصب چند آگهی در خیابان محل زندگی تان کالاهای تولیدی تان را به صورت مستقیم عرضه کنید. در آگهی تان قیمت عرضه به صورت مستقیم را محور تبلیغ تان قرار دهید تا هم محله ای هایتان ترغیب شوند به جای خرید از واسطه ها به صورت مستقیم از شما خرید کنند.

گزینه بعدی مراجعه به مراکزی است که می دانید مصرف کننده عمده هستند مثلا برای قند، کافی شاپ ها، سفره سراها یا پاتوق های تفریحی که در محله تان وجود دارد و برای سبزی خرد شده، رستوران ها، غذاخوری ها، ساندویچی ها، مهدهای کودک و مدارسی که به بچه ها یک وعده غذا ارایه می دهند.

و در نهایت مذاکره با توزیع کنندگان عمده هست البته قبل از این مذاکره با سوپر مارکت های محلی وارد مذاکره شوید تا قیمت تمام شده و زیر و بم کار دستتان بیاید و به فنون مذاکره هم تسلط پیدا کنید

 

لینک کوتاه : http://idehamooz.ir/Q5c6W

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


سه + 8 =

theme