خانه / کسب و کار / مشتری مداری / تکنیک من واقعا شرمنده تونم

تکنیک من واقعا شرمنده تونم

تکنیک من واقعا شرمنده تونم

یه تکنیک کاربردی برای متقاعد کردن مشتری

TEKNIK SHARMANDEH تکنیک من واقعا شرمنده تونم

تکنیک من واقعا شرمنده تونم

وقتی حرکت اشتباهی از شما یا رفتار نامناسبی از فروشنگان تون سربزند اگر یک کاسب حرفه ای باشید سریعا عذرخواهی کرده تلاش می کند با گفتن جملاتی مانند ” وای من واقعا شرمنده ام ” یا ” تورو خدا مارو ببخشید ” شرایط رو به نفع خودش تغییر بکند اما وای به آن روزی که حرفه ای نباشید چون سعی می کنید اعتبار به خطر افتاده تان را با هزار و یک دلیل مرئی و غیر مرئی توجیه کنید و آبروی از دست رفته را بدست آورید و بستگی به شانس شما دارد که مشتری دلایل شما را منطقی ببیند و قبول کند یا نه . با شما دهان به دهان بیاد.
در چنین موقعیت هایی یک فروشنده حرفه ای چگونه عمل می کند؟ یک مالک کسب و کار حرفه ای می داند در فرهنگ ما فروتنی و از خود گذشتگی جایگاه بالایی دارد بنابراین چه مقصر باشد و چه نباشد به صورت بسیار زیرپوستی با عبارت ” وای بخدا شرمنده شما شدم ” “بفرمایید بشینید تا این مشکل رو در کمترین زمان حل کنم ” فضا را به نفع خودش عوض می کند
و بسیار زیرکانه بعد از عذرخواهی و آرام کردن مشتری با خنده دلایل این اشتباه را به مشتری توضیح می دهد و در پایان گوشزد خواهد کرد که این اشتباه تکرار نخواهد شد و در صورت مشاهد هرگونه مورد خاصی مشتری می تونه مستقیما با خودش در تماس باشه
گفتن این جمله چه فوایدی دارد :
۱- نشان میدهد شما و موسسه چقدر مسئولیت پذیر هستید
۲- در صورت هرگونه اشتباه چقدر صبور و مشتری مدار هستید
۳- و اینکه چه مدیر و موسسه با صداقتی هستید
کدام مشتری است که بخواهد چنین موسسه مشتری مداری را رد کند

تکنیک من واقعا شرمنده تونم , تکنیک فروش , یه تکنیک کاربردی برای متقاعد کردن مشتری , تکنیک کاربردی برای متقاعد کردن مشتری , متقاعد کردن مشتری , متقاعد کردن دیگران , مشتری مداری , مشتری , تکنیک , متقاعد , ایده آموز , فروش ,

لینک کوتاه : http://idehamooz.ir/T7J9J

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


× هفت = 63

theme