خانه / کسب و کار / مشتری مداری / در طراحی یک فراخوان به این موارد تمرکز کنید

در طراحی یک فراخوان به این موارد تمرکز کنید

در طراحی یک فراخوان به این موارد تمرکز کنید

photo22 در طراحی یک فراخوان به این موارد تمرکز کنید

در طراحی یک فراخوان به این موارد تمرکز کنید

 

نوشتن متن فراخوان به عمل، همیشه ساده و آسان نیست و به‌ندرت تأثیرگذار و نتیجه‌بخش می‌شود. آزمون کردن موارد مختلف تا زمان به فراخوان‌های مناسب و هماهنگ با کسب‌وکار خود دست پیدا کنید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هست.

به نظرتان خوب نبود که می‌توانستید خیلی راحت و دقیق رو در روی مردم قرار بگیرید و هر آنچه از آن‌ها می‌خواستید را از آن‌ها بپرسید؟ امتحان کردن آن ساده است، اما ممکن است رفتار شما در نظر آن‌ها قدری عجیب به نظر برسد. اما برای این کار یک‌راه خوب و مناسب وجود دارد و آن درخواست از مردم برای انجام کار موردنظر شما است، که از طریق صفحه وب‌سایت شما ممکن می‌شود.

مشتریان و مشتریان بالقوه شما باهوش و دانا هستند، اما تجربه سالیان متمادی وبگردی موجب شده تا آن‌ها همواره از شما انتظار داشته باشند که به آن‌ها بگوئید بر روی وب‌سایت شما چه‌کاری انجام دهند. اگر به‌صورت روشن از آن‌ها نخواهید که باید چه‌کاری انجام دهند و یا کار خواسته‌شده از آن‌ها خیلی ساده باشد، آن‌ها اغلب خیلی سریع از سایت شما خارج‌شده و به سایت دیگری وارد می‌شوند که به‌روشنی به آن‌ها گفته باشد چه کاری را باید انجام دهند.
اولین نکته دراین‌باره تعیین کاری است که توقع دارید مشتری بالقوه یا بازدیدکننده از سایت شما انجام دهد. برخی از موارد در این رابطه شامل تعیین یک قرار ملاقات، افزودن یک‌قلم محصول به سبد خرید، برقراری یک تماس یا دانلود یک فایل است. زمانی که این عمل را در ذهن مشخص کردید، سپس برای طراحی فراخوان به عمل مناسب مراحل زیر را پیگیری کنید:

۱- بر افعال ترغیب‌کننده به عمل تمرکز کنید.
دانلود کنید؛ خرید کنید؛ تماس بگیرید. این افعال که تحریک‌کننده هستند، جزء بهترین دست از افعال برای طراحی فراخوان‌های مناسب هست. همواره فراخوان خود را با یکی از این افعال آغاز کنید تا موجب دادن یک ایده از چیزی باشد که از مشتری توقع انجام دادن آن رادارید.

۲- بر ضرورت انجام دادن تمرکز کنید.
از طریق ایجاد ضرورت موجب پیشرفت مخاطب در مراحل شناخت و انجام عمل متناسب می‌شوید. آیا فروشی در پیش دارید؟ از طریق اعلام تاریخ پایان یافتن فروش یک حالت ضرورت در مخاطب ایجاد می‌کنید.

۳- بر لحن مورداستفاده تأکید کنید.
در حال استفاده از یک افعالی هستید که به انجام کاری دستور می‌دهد و انجام دادن این کار ضرورت هم دارد. از لحنی به این منظور استفاده کنید و تحریک‌کننده و به مخاطب را به تعامل بازدارد. استفاده از علامت تعجب در این بخش بدون اشکال است. چراکه محصول یا خدمت موردنظر فوق‌العاده بوده و مصرف‌کننده از آن سود می‌برد. اما باید توجه داشت که استفاده بی‌مورد از آن موجب از بی‌اثری آن می‌شود.

۴- بر مزایای حاصل از استفاده پیشنهاد تمرکز کنید.
آیا فایلی که پیشنهاد دانلود آن را می‌دهید موجب رشد و بهبود کسب‌وکار مخاطب می‌شود. آیا قادر به استفاده رایگان از آن هستند؟ در مورد مزایای حاصل از استفاده از آن توجه کنید و این مزایا را به اشتراک بگذارید. کاربران در صورت دیدن مزایا به‌صورت واضح و مشخص اغلب بیشتر اقدام به کلیک بر روی آن می‌کنند.

۵- بر توضیح اولیه قبل از فراخوان و همچنین خود فراخوان تمرکز کنید.
تفاوت قابل‌توجهی بین ادبیات مورداستفاده در این دو قسمت وجود دارد. توضیح اولیه معرفی کننده محصول یا خدمت و نشان‌دهنده مزیت استفاده از آن است. در محتوا این قسمت باید از دقت بسیار زیادی برخوردار باشید. درواقع این بخشی است که در آن می‌توانید بسیار خلاقانه و ترغیب‌کننده عمل کنید.

بااین‌وجود در متنی که برای خود ترغیب‌کننده یا بر روی گزینه فراخوان به عمل استفاده می‌کنید، باید تا حد امکان به‌صورت واضح و روشن عمل کنید. اینجا دقیقاً جایی است که باید به‌روشنی مزیت کسب‌شده را بیان کنید و از هرگونه ابهام دست‌بردارید. این متن باید به‌شدت کوتاه و تحریک کنند و تنها در حد ۱ تا ۵ کلمه باشد.

کلمات مرتبط :

ایده جدید , مشاغل خانگی , کسب درآمد , ایده مشاغل خانگی , خلاقیت , کارآفرینی , کار در خانه , کسب درآمد در منزل , کسب و کار , بازاریابی

لینک کوتاه : http://idehamooz.ir/br4yR

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


× چهار = 28

theme