خانه / کسب و کار / مشتری مداری / نکاتی کاربردی در بهتر شدن روابط با مشتریان

نکاتی کاربردی در بهتر شدن روابط با مشتریان

نکاتی کاربردی در بهتر شدن روابط با مشتریان

moshtarimadari8 نکاتی کاربردی در بهتر شدن روابط با مشتریان

نکاتی کاربردی در بهتر شدن روابط با مشتریان

 

نکاتی کاربردی در بهتر شدن روابط با مشتریان

– هیچ وقت نگویید که این وظیفه من نیست.

– مشکلات در هیچ شرایطی با پرخاشگری حل نمی‌شود.

– کارهای مهم را اولویت بندی کنید و لیست اقلام و موجودی‌هایی را که باید قبل از آمدن مشتریان در دسترس باشد، تهیه نمایید.

– فرآیندهای کاری سازمان‌تان را بشناسید و قوانین دست و پا گیر را حذف کنید تا خدمات بهتری به مشتریان ارائه بدهید.

– سعی کنید پاسخ‌دهی به مشتریان‌تان، سریع و اثربخش باشید.

– حرفه‌ای و واضح صحبت کنید، این کار باعث صرفه‌جویی در وقت شما و مشتری می‌شود.

– مشکلات احتمالی در سیستم خدمت رسانی به مشتریان را شناسایی کنید و آن را به طور مداوم بهبود بدهید.

– زبان بدن شما طوری باشد که به مشتری نشان بدهد: من آماده برای خدمت رسانی به شما هستم.

– مطمئن شوید که قبل از پایان دادن به مکالمه، تمام پرسش‌های مشتریان را پاسخ داده‌اید.

– در لحظات دشوار تصمیم‌گیری مشتریان‌، همراه آن‌ها باشید.

– اجازه ندهید رفتارهای منفی بعضی از مشتریان، انرژی مثبت شما را کاهش دهد.

– با هیچ‌ کس در محل کار داد و فریاد نکنید. مکالمات خود را همیشه حرفه‌ای و با آرامش انجام دهید، حتی اگر به شما بی‌احترامی شد.

– به سخنان مشتریان‌تان بیشتر گوش دهید و کمتر صحبت کنید تا راحت‌تر متوجه شوید که چگونه می‌توانید به آن‌ها کمک کنید.

 

کلمات مرتبط :

ایده جدید , مشاغل خانگی , کسب درآمد , ایده مشاغل خانگی , خلاقیت , کارآفرینی , کار در خانه , کسب درآمد در منزل , کسب و کار , بازاریابی , مشتریان

لینک کوتاه : http://idehamooz.ir/C9sp5

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*


8 × = پنجاه شش

theme